Retur
Vi håper selvfølgelig at du blir fornøyd med bestillingen din hos oss. Om du ønsker å returnere et produkt, har du alltid rett til å gjøre dette ved å bruke angreretten eller åpent kjøp.
60 dagers åpent kjøp gjelder fra den datoen du mottok bestillingen. De produktene du returnerer skal være i ny tilstand (ubrukte og i originalemballasje). Hvis skoene ikke er i salgbar tilstand eller er brukt, vil varen bli sendt tilbake til deg.
For å returnere et produkt og få full refusjon må skoene være i ny tilstand og kun håndtert i den grad det er nødvendig for å fastslå varens funksjon og egenskaper. Du kan selvfølgelig prøve skoene innendørs, men hvis de er brukt i større grad og du bruker angreretten (retur innen 14 dager), har vi rett til å trekke fra et beløp tilsvarende verditapet som har oppstått sammenlignet med den opprinnelige verdien i ny tilstand.
Skoene må kun være prøvd innendørs ved retur innenfor tiden for åpent kjøp (60 dager). Hvis skoene er brukt utendørs eller ikke er i ny tilstand, vil skoene bli sendt tilbake til deg.
Alle returer leveres til valgfritt PostNord-ombud.
Ved returnering til nettbutikken vil det bli trukket et returgebyr på 39kr.
Hvis du ønsker å bestille en annen vare/størrelse, er du velkommen til å returnere skoene som ikke passer tilbake til oss, og deretter legge inn en ny bestilling på artikkelen/størrelsen du ønsker i stedet. Vær oppmerksom på at det ikke er mulig å kombinere et nytt kjøp med et tidligere kjøps eventuelle tilbud.
For å registrere returen din, klikk her.
Etter at du har registrert returen, vil en QR-kode bli sendt til deg via e-post. Vis QR-koden hos ditt PostNord-ombud, som skriver ut returetiketten som skal festes på pakken.
Frie bytter og returer i butikk
Det er alltid mulig å bytte både størrelse og vare i en av våre DinSko-butikker. Merk, butikkens sortiment kan avvike fra Nettsidens. Ta med skoene og ordrebekreftelsen så hjelper personalet i butikken deg. Bytte i butikk er kostnadsfritt.
Har du kjøpt varen i en av våre butikker kan du ikke bytte den via Nettsiden.
Klikk her for å se din nærmeste butikk.
Viktig! Du må vise din ordrebekreftelse, som er din kvittering i butikken. Kvitteringen kan fremvises fra mobiltelefonen eller skrives ut og tas med.
Tilbakebetaling
Etter at returen din er håndtert, foretas en refusjon av Klarna, men det kan ta opptil 14 dager før refusjonen er tilgjengelig for deg. Ved retur av hele bestillingen din, vil hele bestillingsbeløpet bli refundert til deg, fratrukket returfrakt.
Har du betalt med gavekort, tilbakeføres beløpet til gavekort.
Ved problemer eller spørsmål angående fakturaen, vennligst kontakt Klarnas kundetjeneste https://www.klarna.com/no/kundeservice.
Telefon: 21 01 89 91
Du kan alltid logge inn og se fakturaene dine på https://app.klarna.com/login.