Nice Price! - Sko till våre beste priserGroup 7.11Created using Figma
  • ShapeCreated using Figma60 dagers åpent kjøp
  • ShapeCreated using FigmaSikker betalning
  • ShapeCreated using FigmaRetur i butikk

Retur

Vi håper selvsagt at du som kunde skal bli fornøyd med de produkter du bestiller i vår nettbutikk. Hvis du vil returnere produktet, har du alltid rett til å angre kjøpet.

Angreretten gjelder i 14 dager, i tråd med lov om opplysningsplikt og angrerett ved fjernsalg og salg utenom faste forretningslokaler, fra tidspunktet du eller en person utnevnt av deg har mottatt produktet.

Vær oppmerksom på at du må melde fra til oss at du angrer innen 14 dager etter at du har mottatt produktet. Det gjør du helst ved å bruke det fortrykte returskjemaet som fulgte med i pakken, eller ved å sende en e-post til vår kundeservice, kundeservice@dinsko.no. Du kan også fylle ut og sende inn et standard angreskjema (se nederst).

Du kan også sende et brev til Nilson Groups kundeservice:

Nilson Group AB, Kundservice
Box 508
SE-432 19 VARBERG, Sverige

Angi navn, adresse, ordrenummer, e-postadresse og årsaken til returen.

Ved tilbakebetaling av kjøpesummen har vi rett til å trekke fra en eventuell verdireduksjon som har oppstått fra ved din håndtering av produktet. Hvis du vil levere inn en vare og få full erstatning, har du bare rett til å håndtere varen i den grad det er nødvendig for å fastslå dens egenskaper og funksjon. Du har f.eks. rett til å prøve et par sko, men ikke bruke dem utendørs eller på et underlag som sliter på skoene. Hvis du har håndtert varen i større grad enn dette, har vi rett til å trekke fra en sum på det beløpet vi tilbakebetaler. Prisfradraget skal tilsvare den verdireduksjonen som har funnet sted sammenlignet med varens tilstand som ny.

Produkter som er kjøpt (fysisk) i butikk, må returneres, byttes eller reklameres hos samme skokjede. Eksempel: Har du kjøpt produktet hos DinSko, må du besøke valgfri DinSko-butikk. I de vanlige butikkene har vi ikke mulighet til å ta imot reklamasjoner og feilleveringer som er kjøpt via nettbutikken.


Åpent kjøp

Du har 60 dagers åpent kjøp fra du har mottatt skoene. Gjelder ubrukte sko.

Slik returnerer du til nettbutikken

Hvis du har handlet i nettbutikken, er det selvsagt mulig å gjøre returer via vår nettbutikk. Ved retur betaler du en returfrakt på 69 kr. Denne kostnaden trekkes fra beløpet du får tilbake.

Du kan ikke bytte et produkt. Du gjør du en ny bestilling på det produktet du vil ha og returner det produktet du vil sende tilbake. Ved å gjøre din nye bestilling direkte, unngår du at produktet blir utsolgt. Vi ordner med din nye leveranse og tar hånd om returen din så fort den når oss.

Tilbud gjelder en begrenset tid og det kan bare benyttes på ordrer som er lagt inn i tilbudets gyldighetstid.

Send tilbake returen innen 14 dager fra du eller en person angitt av deg har mottatt den bestilte varen hvis angerretten skal gjelle. Eller innen 60 dager for åpent kjøp.

Slik gjør du

1. Fyll ut returseddelen. Angi årsak til returen.

2. Pakk varen sammen med returseddelen i originalforpakningen (skokartong eller skopose). Kartongen/skoposen skal være intakt og i god stand når vi mottar returen. Det må ikke settes klistreetiketter eller teip direkte på skokartongen. Bruk gjerne den ytre emballasjen som varen ble levert i når du pakker varen.

3. Lim på returetiketten på returpakken (Ved bare retur debiteres det en returfrakt på kr 69 når returen behandles. Dette trekkes fra beløpet som krediteres).

4. Lever inn returpakken på ditt nærmeste utleveringssted tilknyttet Bring. Det er kun mulig å leverere retursendingen til et utleveringssted tilknyttet Bring. Det er din plikt som kunde å påse dette, bare slik vi kan spore din retur og garantere at den kommer tilbake til oss. Ta alltid vare på innleveringskvitteringen, det er ditt bevis på at du har sendt pakken. En returpakke som skal til nettbutikken, kan ikke leveres inn i våre butikker.

5. Når din retur er ferdigbehandlet, får du en returmail fra oss. Når returen har blitt godkjent tilbakebetales dine penger fratrukket returfrakt. Les mer under «Tilbakebetaling».

VIKTIG! Har du valgt å betale med faktura er det viktig at du får utsatt fakturaens forfallsdato. Det gjør du enkelte ved å kontakte Klarna https://klarna-no.custhelp.com eller ringe Klarnas kundeservice 21 01 89 91.

Frie bytter og returer i butikk

Det er alltid mulig å bytte både størrelse og vare i en av våre DinSko-butikker. Merk, butikkens sortiment kan avvike fra Nettsidens. Ta med skoene og ordrebekreftelsen så hjelper personalet i butikken deg. Bytte i butikk er kostnadsfritt.

Har du kjøpt varen i en av våre butikker kan du ikke bytte den via Nettsiden.

Klikk her for å se din nærmeste butikk.

Viktig! Du må vise din ordrebekreftelse, som er din kvittering i butikken. Kvitteringen kan fremvises fra mobiltelefonen eller skrives ut og tas med.

Tilbakebetaling

Etter at returen din er håndtert, foretas en refusjon av Klarna, men det kan ta opptil 14 dager før refusjonen er tilgjengelig for deg. Ved retur av hele bestillingen din, vil hele bestillingsbeløpet bli refundert til deg, fratrukket returfrakt.

Har du betalt med gavekort, tilbakeføres beløpet til gavekort.

Ved problemer eller spørsmål angående fakturaen, vennligst kontakt Klarnas kundetjeneste https://www.klarna.com/no/kundeservice.

Telefon: 21 01 89 91

Du kan alltid logge inn og se fakturaene dine på https://my.klarna.com/no/nb/login

60 dagers åpent kjøp
4-7 dagers leveringstid
Kjøp nå, betal senere med Klarna
Retur i butikk

Vi i Din Sko lar oss inspirere av dagens trender og tilbyr prisgunstige sko til et motebevisst publikum. Vi er overbevist om at de rette skoene kan forandre og løfte en hel look!

Medlem

Bli medlem og få nyheter, medlemspriser og inspirasjon!

Få 10 % på ditt første kjøp!
Følg oss i sosiale medier
Payments