- Hjem
- Kundeservice
- Registrer retur / Reklamasjon
Registrer retur / Reklamasjon
Slik oppretter du en retur eller reklamasjon - Trinn for trinn
Retur i butikk - Ta med skoene du vil returnere til en av butikkene våre, og vis QR-koden som du finner nederst på ordrebekreftelsen. Returer til butikk er gratis.
Retur til e-handel - Registrer returen din via lenken nedenfor. Returer til e-handel belastes med 39 NOK. Du oppgir ordrenummeret ditt, som du finner i ordrebekreftelsen, og e-postadressen din. Når registreringen av returen er fullført, får du en QR-kode via e-post eller i PostNords app som du viser til ombudet når du leverer inn pakken.
Reklamasjon - Du kan reklamere i en av våre butikker eller via lenken nedenfor. Ved reklamasjon via netthandel oppgir du ordrenummeret ditt, som du finner i ordrebekreftelsen, og e-postadressen din. Ved reklamasjon i butikk viser du ordrebekreftelsen din.
Hvis du har gjort bestillingen din før 1. januar 2024 må du kontakte vår Kundeservice for en reklamasjonsvurdering.
1.

Pakk skoene forsiktig og teip pakken godt igjen. Bruk gjerne samme emballasje som skoene ble sendt i ved returen.
2.

Besøk hvilket som helst PostNord-ombud og vis frem din QR-kode. De vil da skrive ut returetiketten som deretter klistres på pakken og ta imot returen.
3.

Når vi har mottatt og behandlet din retur på vårt lager, vil du motta en e-post som bekrefter dette. Returbeløpet vil bli tilbakebetalt til samme betalingsmetode som ble brukt for din bestilling.