- Hjem
- Kundeservice
- Kjøpsinformasjon
- Reklamasjon
Reklamasjon
Du har innen to år fra kjøpet fant sted rett til å reklamere på produkter som er beheftet med mangler etter gjeldende forbrukerkjøpslovgivning. Skulle du få en defekt eller feillevert vare eller om det er noe annet som avviker fra din bestilling, kontakt kundeservice på kundeservice@dinsko.no så snart feilen oppdages. Reklamasjoner som gjøres innen to måneder fra du oppdaget feilen, skal alltid regnes som inngitt rettidig.
Det går også fint å besøke en DinSko-butikk for en reklamasjonsvurdering, ved å reklamere i butikk må du oppgi ordrenummer.
- Bruk returseddelen ved reklamasjoner. Vi står for fraktkostnaden for godkjente reklamasjoner.
- Når et reklamert produkt er returnert og reklamasjonen er godkjent, kommer vi til å kompensere deg i samsvar med gjeldende forbrukerkjøpslovgivning. Vi etterstreber at det skal skje innen en uke fra reklamasjonen er godkjent.
Hvis du har kjøpt produktet i en av butikkene våre, må du henvende deg til den skokjeden hvor kjøpte produktet. Produkter kjøpt i butikk kan ikke reklameres til nettbutikken.
Ønsker du å sende inn en klage per brev, kan du gjøre det til følgende adresse:
NilsonGroup AB, Kundservice
Box 508
SE-432 19 VARBERG
SVERIGE
Lovvalg og tvister
Disse vilkårene, samt eventuelle tvister som oppstår i forbindelse med vilkårene ved bruk av nettbutikken, eller ved kjøp på nettbutikken, reguleres av norsk rett.
Ved reklamasjoner og eventuelle tvister som vi ikke lykkes med å løse, anbefaler vi at du henvender deg til Forbrukerrådet for nærmere veiledning, www.forbrukerradet.no. Dersom minnelig løsning ikke oppnås, vil DinSko etterleve eventuelle beslutninger fra Forbrukertvistutvalget.